"Ny" SAAB inköpt...!

...inte ny ny, men ny för oss!  :)


Vi har idag varit i Stockholm och köpt oss en mörkgråmetallic SAAB 9-3 SE, en fin 5 dörrars 2003:a med delskin.

2003 var sista året SAAB lanserade konceptet KOMBIKUPÈ, tragiskt men sant, medan flera andra bilmärken började lansera just den typen av bilmodeller samma år...kan inte förstå varför SAAB gav upp den nischen!?

Kanske vi får se en ny snygg SAAB kombikupé i framtiden....

Jag tycker att SAAB skulle ha gjort en kombikupémodell på den nya 9-5:an, det föreställer jag mig hade varit snyggt!!

Jag har även hört rykten om att den största dieselmotorn inte kommer att finnas i nya 9-5:an på den svenska marknaden förrän till nästa år....

Nåja...vi ska i alle fall hämta våran "NYA SAAB" kombikupé nästa helg då vi åter ska upp till Stockholm för att hälsa på vänner!

Denna bild är från annonsen på Blocket:

Ps. Får ta lite nya foton nästa helg  :) Ds.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan!

Hoppas att du får en bra start på veckan! :D Själv ska jag stå och rensa alla mina lådor i källaren och SER FRAM EMOT DET! Helt sjukt men jag gör det..^^

Allt bra med dig idag då? :) Haft en bra helg? :)



xx Cajsa

http://www.cajsa1.webblogg.se

2010-06-14 @ 10:16:25
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0