Kite Event på Ringsegård strand, Falkenberg!


Foto: © Mattias Granberg

Förra fredagen packade jag Land Rovern, hämtade upp lillebror i Stockholm och åkte söderut mot Falkenberg på västkusten. Vi kom fram efter midnatt och slog upp taktältet i hård vind och kröp in under våra duntäken och somnade under den fladdrande tältduken!

På morgonen var det dags att köra ned Defendern på stranden och förbereda oss inför dagens event. 

           
Foto: © Mattias Granberg

Är ni intresserade av att köpa en Kite till sommaren gå in på Wainmansweden!

Klicka på loggan nedan:

                             

Kommentarer
Postat av: A n n a

Åh vilka härliga bilder!



Sv: Tack tack :). Vad spännande, då måste du ha sett riktigt mycket av Kina. Vilka ställen var du på? Eller det är kanske för många att rabbla upp då reste runt så länge :). Var du möjligtvis i Huangshan och klättrade i bergen? :)

2010-05-09 @ 12:09:22
URL: http://annaulrika.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilka härliga bilder du har tagit!



Sv: Jo jag vet inte om jag hinner skriva så mycket på min blogg om resan, men vi ska i alla fall skriva på resedagboken.

Man vet ju aldrig hur pass bra/mycket tillgång till nätet man får där borta!



Jo men jag gillade templena mycket, dom var maffiga och man kan knappt förstå att dom har byggt allt utan hjälpmedel.

Och precis som du sa så är Ankor Wat området väldigt häftig, men det känns lite som om det jag såg duger bra för mig!

2010-05-28 @ 00:06:32
URL: http://asaz.blogg.se/
Postat av: BohusPresenten.se

Önskade att något Kite-företag fanns i Bohuslän. Hade varit perfekt att ha med på BohusPresenten.se!

2010-06-03 @ 14:52:36
URL: http://www.bohuspresenten.se/shop/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0